woensdag 3 december 2008

De eerste keer

Ik was al een paar keer bij de lokale seksshop geweest. Je kon er video's huren en ook in een hokje apart bekijken. Op een keer zag ik een bordje hangen "Privé video met handjob Fl. 25,= (topless Fl. 35,=)". Ik weet niet hoe lang ik er mee rond gelopen (en over gefantaseerd) had, maar op een gegeven dag had ik de stoute schoenen aangetrokken en besloten er voor te gaan.

Het was op de eind van de ochtend herinner ik me nog. Ik kwam de seksshop binnen en keek er eens rond. Even later ging ik bij de huurvideo's kijken en zocht een film uit. Mijn hart bonkte in mijn keel, toen ik ermee naar de man achter de toonbank liep en naar het bordje wees en ik zei "topless". Ik hoefde verder niks te zeggen, want de man zei meteen: "Cabine 3. U kunt eerst een meisje uitkiezen. In de cabine zit een bel en als u op de knop drukt dan komt ze bij u".

"Eh waar moet ik een meisje uitzoeken?".

"Hier linksaf de gang in", gebaarde hij. Daar hing ook een bordje "naar de meisjes". Ik ging de gang in. Daar was een groot raam, die bij een soort serre hoorde en dat zaten een drietal dames. Een wat oudere ongeïnteresseerde dame, een negerin, die schalks over haar breiwerk naar me keek en een blond vrouwtje. Deze laatste zwaaide enthousiast naar mij. Ik voelde me niks op mijn gemak en glimlachte en maakte dat ik weg kwam bij het raam. Ik kwam terug bij de man.

"En? Heeft u uw keus kunnen maken?".

"Ja, die blonde", hoorde ik mezelf zeggen.

"U weet hoe een video werkt?, vroeg hij toen hij me de video aanreikte. Ik knikte van ja, rekende af en ging naar de cabine. Ik deed de deur open en keek recht op een tv toestel. Links wat achter de deur stond een stoel. Op eentafeltje stond een asbak en een doos tissues. Ik deed de deur dicht en op slot. Ongewild vroeg ik me af hoeveel kerels zich daar hadden zitten afrukken. Ik voelde me verheven boven hen, wat ik zou het
laten doen. Ik duwde de cassette in de speler en de tv sprong meteen aan. Opgewonden ging ik zitten en de video begon te spelen. Toen de aftiteling voorbij was en een paartje begon te vrijen, drukte ik op de bel. Van mij mocht ze wel komen. Ik was er klaar voor.

Er kwam geen respons. Dus drukte ik nogmaals. Weer niks. Ik wilde nogmaals drukken, toen er plots stevig op de deur geklopt werd. Ik stond op en deed de deur van slot. Het blondje stapte binnen, draaide zich om en sloot de deur. Ze gaf me een hand en stelde zich voor en maakte een opmerking dat ze nog niet verwacht had zo snel te kunnen opdraven.

"Is het spannend?", vroeg ze naar de tv wijzend. Ik humde van ja.

"Toch topless?"

"Ja"

"Schuif je broek maar naar beneden".

Terwijl ik dat deed, trok ze haar truitje gelijk met haar behaatje omhoog. Ik keek tegen een paar wat slappe borsten aan met puntige tepeltjes. Ze pakte mijn in volle glorie staande lul vast en begon hem te strelen.

"Was je al zo opgewonden?" Ik knikte verlegen.

"Mag ik je borsten aanraken?"

"Ja hoor, lekker"

Ik begon met mijn hand over haar borsten te strelen en draaide zacht knijpend met haar tepels; ze spinde tevreden. Darna begon een beetje overdreven te hijgen complimenteerde ze me met zo'n mooie paal. Ondertussen trok ze me in een rustig tempo af. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en nog voordat ik het kon zeggen, pakte ze al wat tissues en ving het zaad routineus op. Ze perste er de laatste druppels uit en gooide de tissues in de afvalbak. Ik bleef nog wat nahijgen, toen ze haar kleren alweer op haar plaats deed.

"Vond je het fijn?"

"Zeker, oef!", overdreef ik een beetje.

"Je moet nog maar eens terug komen. Misschien kunnen we dan naar boven en wat verder gaan". Ik maakte een grimas, dat ik dat misschien wel leuk zou vinden. Maar ik dacht bij mezelf, dat ik van zijn lang-zal-ze-leven dus niet met zo'n meid zou gaan neuken.

Hoe anders zou ik daar in de toekomst over gaan denken .......

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik benieuwd hoe dit verder gaat