vrijdag 23 januari 2009

Genaaid!

Met spanning hield ik indertijd de krantenadvertenties in de gaten van vrouwen die zich aanboden. En zo kwam ik ook een advertentie tegen bij me in de buurt. Ik belde het nummer dat er bij stond en kreeg de betreffende dame aan de lijn. Op mijn vraag hoe ze eruit zag, kreeg ik een doorsnee omschrijving van een volle B-cup, geschoren en 24 jaar. De prijs was Fl. 100,= (toen nog in guldens, ja). Ik sprak met haar op het eind van de middag af en ging er heen.

Het adres lag in een beetje laag sociaal niveau en het bleek een klein huisje te zijn. Ik belde aan en er werd open gedaan door een vrouw, die zeker al over de veertig was. Ik werd snel binnen gelaten en de deur ging achter me dicht. Ik vroeg naar de dame met wie ik had afgesproken en ze zei dat zij het was. Mijn protesten over dat ze gelogen had over haar leeftijd werden weggewuifd en ze vroeg al snel naar het geld. Dat haalde ik uit mijn broek en ze gritste het gretig uit mijn vingers en borg het op. Ik moest haar volgen de trap op. Het huisje was al niet zo groot, dus ook het kamertje waar ik werd in gelaten niet. Er stond een éénpersoonsbed, zonder dekens, maar wel met lakens. Ik kon me uitkleden, wat zij ook deed. Ze hield haar slipje echter aan. Ik moet wel zeggen, dat ze mooie stevige borsten had.



Zo gingen we op bed liggen en het was duidelijk wie de regie had. Ik speelde met haar borsten en tepels en zij friemelde wat met mijn pik. Al snel was het tijd om verder te gaan en ze probeerde onhandig een condoom om mijn paal af te rollen, wat dan ook niet lukte; dus dat mocht ik zelf doen. Zij wrong zich uit haar slipje, maar hield haar benen strak tegen elkaar. Ik moest op haar komen liggen en ze bacht mijn lul tussen haar benen en ik begon te wippen. Ik kreeg sterk het gevoel dat ik het condoom lag te neuken en helemaal niet in haar kut zat, maar tussen haar benen. Godsamme, dat moest ik weer meemaken, dacht ik nog. Maar ze was zo dominant, dat ik er niets tegen in kon brengen. Toen ik voorstelde om doggy te gaan, begon ze hard te lachen en zei dat ze dat niet deed. Dus toen maar even op en neer gegaan en klaargekomen.

Ze liet me nog even uithijgen en toen was het snel aankleden geblazen en werd ik de deur uit gezet. Onderweg naar huis besefte ik dat ik meer genaaid WAS dan HAD ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Grinnik, dus wat heb je daar van geleerd? Als bij aanvang blijkt dat er gelogen is moet je wegwezen

Liefs Jeanette

De wandelaar is een gewone man. zei

Al doende leert men ... smile