dinsdag 27 januari 2009

Wauw, wat een meid

Na de laatste, vreemde, onbevredigde en nog negatieve benamingen heb ik toch maar besloten om de seksshop nog een keer te proberen. Nu een keer op een middag. Ik verwachtte niet veel meiden te treffen, maar tot mijn verbazing zaten er wel een stuk of zes. Ik kwam de kamer binnen en alle hoofden draaiden zich weg van de televisie en richtten zich op mij. Rustig gleed mijn blik van de ene naar de andere en ik hield ten slotte stil bij de jongste van het stel: een langharige donkerblonde meid van een jaar of twintig, die als enige op de grond gezeten was. Ik hoefde alleen maar "jij?" te zeggen en ze stond op, liep naar de deur en ik volgde haar naar boven, waarbij ik onder haar rokje kon gluren.

We kwamen op dezelfde kamer waar ik mijn avontuur met de Afrikaanse had beleefd. Daar steldde ze zich voor als Renée, ik handelde de financiële verplichtingen af en deed mijn jas uit. Ze ging de kamer af en kwam even later terug.
"Ben je nog niet uitgekleed?", vroeg ze verbaasd.
"Nee, ik wist niet dat het al kon"
"Kom maar, ik help je wel" en ze trok mijn trui over mijn hoofd en ik trapte mijn schoenen uit. Ze ging verder met mijn broekriem los te maken. Ik liet haar rustig begaan en kreeg al een aardige stijve. Toen ze mijn broek en slip tegelijk naar beneden schoof, wipte hij dan ook fier omhoog.
"Zal ik jou uitkleden?", vroeg ik haar, maar ze antwoordde, dat ze dat liever zelf deed. Ik stapte uit mijn broek en schoof de kousen van mijn voeten. Mijn ogen waren gericht op het schouwspel voor me. Truitje uit, rokje omlaag, behaatje los en uit en het slipje omlaag. Ze draaide zich naar me toe en ik bewonderde haar mooie lichaam: de jonge meisjes borsten, met de licht omhoog wijzende tepels, konden de potloodtest met glans doorstaan. Haar benen waren nog verhuld door haar zwarte kousen, die haar dijen bedekten tot aan het punt waar haarloze kutje begon. Ze had haar laarzen ook nog aangehouden en dat maakte het een super geil gezicht. Mijn lul werd er keihard van.
"Je bent mooi", slikte ik. Het compliment werd beantwoord met een flauwe glimlach en vroeg me mee naar de wastafel te komen. Voorzichtig waste ze me en ik hielp haar door de voorhuid ver naar achteren te trekken. Dempend maakte ze me droog en beduidde me op het bed te gaan liggen, terwijl ze nu zichzelf routineus tussen de benen waste en afdroogde. Omdat ik midden op het bed lag, vroeg ze me wat op te schuiven. Dat deed ik maar al te graag en we begonnen elkaar te strelen. Omdat mijn knuppel nog altijd knoert hard was, pakte ze een condoom en deed hem om. Ze boog zich voorover en begon me te pijpen. Nou heb ik niet zoveel met pijpen, dus zei ik dat ze dat niet hoefde te doen en ik draaide haar op haar rug en ging met mijn gezicht naar haar kruis. Ze opende haar benen en wat ik daar aantrof had ik nog nooit gezien (en ik heb heel wat foto's gezien van kutjes en kutten). Haar grote schaamlippen waren dik en rose en ik kon nauwelijks de kleine onderscheiden.

Ik trok de lippen uit elkaar en bovenin zat een piepklein klitje half verscholen. Ik likte er met het puntje van mijn tong aan en Renée reageerde met een (fake?) gekreun. Ik hield met één hand de lippen van elkaar en gleed met de wijsvinger van de andere hand bij haar binnen. Ik ondervond geen weerstand: ze was lekker nat en weldra ging ook de middelvinger erbij. Even later draaide ik me weer op mijn rug en ze vroeg meteen hoe ik het wilde.

"Zou je op je hurken op me willen komen zitten?", vroeg ik begerig?
"Mijn gezicht naar je toe of van je af?"
"Naar me toe ..."

Ze kwam omhoog, plantte haar benen naast mijn ribben en zakte door haar knieën. Ze pakte mijn lul van mijn buik op, richtte hem op haar gaatje en zakte in één keer erover heen, zodat mijn ballen klem zaten tussen haar billen en mijn benen. Ze plaatste haar beide handen op mijn borst, verzette haar voeten een beetje en ze begong als een bezetene te wippen.
"Ho - ho - hoooo", riep ik haar toe en pakte haar bij de polsen, "rustig aan, want anders kom ik al". Niet begrijpend keek ze me aan. "Ik vind het zo geil", zuchtte ik, "ga maar even gewoon zitten". Terwijl ze me in haar hield, trok ze haar benen naar achteren en begon ze me rustig techtop te berijden. Ik greep haar borsten en speelde met haar tepels. Af en toe schokte ik mijn bekken omhoog. Af en toe kwam ze voorover zodat ik in haar kon stoten en dan streelden haar lange haren over mijn borst en gezicht. Ik kon het niet veel langer houden en ik vroeg of ik achter haar kon komen zitten.

Ze klom van me af en draaide haar kont naar me toe. Ondertussen kroop ik op mijn knieën, pakte mijn pik en richtte die op de rose gleuf en stak hem naar binnen. Meteen begon Renée er weer in hoog tempo overheen te schuiven. Met mijn handen op haar heupen, zag ik mijn lul in en uit gaan en haar billen klapten tegen mijn benen. Opnieuw riep ik "ho - ho - hoooo", maar nu was het te laat en kwam klaar.
"Wat is er?", vroeg ze over haar schouder nar me kijkend.
"Ik ben gekomen ...."
"Nee, das niet, toch?", verbaasde ze zich oprecht, "ik heb het niet gevoeld".
Ik gleed uit haar en ze draaide zich om, pakte mijn lul en bekeek hem van alle kanten en ontdekte ten slotte dat het sperma zich helemaal over de schacht had verspreid.
"Oh ja, toch wel ...",sprak ze zacht.
Voorzichtig rolde ze tussen twee tissues het condoom af en depte mijn pik, die nog half stijf was, af. Ik lag op mijn rug en ze kwam nog even naast me liggen. Ik maakte nog wat opmerkingen, dat het fijn was geweest en zo.

De druk was weer van de ketel en het gevoel van spanning en geilheid maakte weer plaats voor schuldgevoel en de angst betrapt te worden. Met andere woorden: ik wilde weg en stond daarom op en we gingen ons aankleden. Voordat we de kamer afgingen, kreeg ik nog een kusje en ik bedankte Renée voor de fijne behandeling. Daarna was het de trap af, langs de man achter de toonbank, waartegen ik gedag zei, zonder hem aan te kijken, de winkel uit en de straat op met mijn hoofd in de kraag van mijn jas.

Geen opmerkingen: