vrijdag 20 februari 2009

Mag ik me voorstellen?

Op een gegeven moment was ik ertoe gekomen om eens een privéhuis te gaan bezoeken. Ik had me al ruim op internet georiënteerd en ik moest voor mijn werk in een stad zijn, waar zulke huizen waren. Ik had goed uitgezocht waar het adres was en had het ook makkelijk gevonden. Het was een gewoon huis in een gewone straat. De deur stond al op een kier en ik ging naar binnen. Daar stond weer een deur voor mijn neus en die was dicht. Ik belde aan en even later werd de deur open gedaan door een vlotte vrouw van middelbare leeftijd en heette me welkom.
"Bent u wel eens eerder hier geweest?"
"Nee, nog niet".
"Dan vertel ik u even hoe het gaat. Volgt u me maar even naar de kamer."
Ik kwam een ruime kamer binnen waar het licht gedempt was. Er was een wastafel en ernaast een groot bad. Er stond een kledingknaapje en aan de kant een groot bed met een grote handdoek erop gespreid.
"Zo dadelijk vraag ik de maeisjes zich aan u voor te komen stellen. Dan kom ik terug en vraag of u een keuze hebt kunnen maken. Dan rekent u af en komt het meisje naar u toe."
Ik knikte en ze ging de kamer uit. Even later kwam er een zacht geklop op de deur en ging open. Een jonge blonde meid in zwarte lingerie kwam naar binnen en stak haar hand uit en noemde haar naam. Ik keek haar aan en vond haar ogen kil staan. Ze draaide zich om en verliet de kamer. Hetzelfde ritueel zou zich nog een aantal keer afspelen. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel. Het besef dat ik zou moeten kiezen, maakte me enigszins somber omdat ik me een soort van keurmeester voelde. Maar blijkbaar gaat het nu eenmaal zo. Ik probeerde de namen te onthouden. Er waren wat oudere en wat jongere meiden bij. Ik besloot voor een jonge meid te gaan en er was er één bij die me ondeugend had aangegekeken.
Even later kwam de gastvrouw binnen en vroeg of ik een keus had kunnen maken. Ik knikte en zei: "Sandra". Toen vroeg ze hoe lang ik wilde blijven. Ik gaf aan dat ik een half uur wilde, ze noemde het tarief en ik rekende af. Vervolgens vroeg ze of ik wat wilde drinken en ik bestelde een colaatje. Ze verliet de kamer en ik ging op het bed zitten en even later kwam Sandra binnen. Behalve en blikje cola had ze een klein tasje en een paar handdoeken bij zich. Ze keek me aan:
"Ben je nog niet uitgekleed?"
"Ik wist niet dat ik dat al kon doen", verontschuldigde ik me.
Tegelijk met mij, ontdeed Sandra zich ook van het weinige wat ze aanhad. Ze vroeg me naar de wastafel te komen en ik kwam naast haar staan.
"Je mag me wel aanraken", zei ze terwijl ze de temperatuur van het water regelde. Ik legde mijn hand op haar billen streelde haar onderrug. Meteen pakte ze mijn hand weg van haar rug en duwde hem voor tussen haar benen. "Nee, hierzo". Ik begon over haar kutje te wrijven en ondertussen waste ze voorzichtig mijn steeds harder wordende pik. Ik speelde met haar lipjes en Sandra liet een goedkeurend kreuntje gaan, toen ik met een vinger in haar gleed. Ik vingerde haar rustig door, terwijl ze me afdroogde en vroeg om naar het bed te gaan. Ik ging op de rand zitten.Ze begon zichzelf te wassen en pas toen zag ik dat haar rug onder de schrammen en striemen stond. Ik schrok en twee gedachten kwamen in me op: óf ze hield van SM óf ze was door iemand afgetuigd. Alsof ze het zelf niet zou weten, zei ik er wat van. Haar uitleg was evenwel anders als wat ik ervan gedacht had:
"Ik ben allergisch voor chocolade, maar ik ben er ook verslaafd aan: ik kan er niet vanaf blijven en dan krijg ik ontzettende jeuk en krab mezelf. Dus als je nog eens bij me komt en je wil wat meebrengen, dan asjeblief géén cholcolade."
Ik zei maar niets, maar ik dacht: een volgende keer neem ik weer lekker een ander meisje.
Ze was inmiddels naast me komen zitten, pakte mijn lul en testte of hij hard genoeg was, denk ik, want ze pakte meteen een condoom en deed hem handig om. Ze boog zich voorover en begon meteen te pijpen. Ik speelde door haar haren en liet haar even begaan. Doordat ik rechtop zat, was er niet veel ruimte voor en ik vroeg haar om zo op me te komen zitten, terwijl ik rechtop zat.

Ze stond op, ging voor staan plaatste haar knieën links en rechts van me neer, pakte mijn paal en stuurde die naar haar opening. Na een paar keer op en neer te zijn gegaan, waarbij mijn lul steeds dieper ging, perste ze zich helemaal eroverheen. Ik pakte haar borsten en begon aan de tepeltjes te zuigen. Sandra begon me te berijden, kirrend en kreunend. Of ze het lekker vond of dat ze het verplicht, deed weet ik niet, maar het maakte het wel geiler. Ik liet me achterover vallen en Sandra bleef rechtop op en neer wippen, haar borsten rustig meedeinend. Ik voelde dat ik ging klaarkomen, dus pakte ik haar bij haar heupen en stopte haar.
"Wacht even", hijgde ik, "anders kom ik al en ik wil nog even doggy".
Ze stapte meteen van me af en kroop op haar knieën het bed op. Ik had mijn voeten nog steeds op de grond en ging aan de rand van het bed staan.
"Ik doe het graag zo staand", zei ik en Sandra kwam achteruit gekropen en bood me haar billen aan. Ik richtte en gleed soepel naar binnen. Ik plaatste mijn handen op haar heupen en trok haar billen een beetje van elkaar. Terwijl ik mijn paal in en uit haar lichaam zag glijden, bleef mijn blik gefascineerd op haar bruine sterretje gericht en voelde een geile drang om daar in te gaan. Die gedachte maakte dat ik mijn orgasme niet meer onder controle had. Ik drukte mijn lul zover mogelijk naar binnen en loosde met knikkende knieën en onder een heerlijk genot mijn lading.

Langzaam ontspande mijn spieren zich en ik voelde mijn lul slapper worden. Sandra moet het ook gevoeld hebben, want ze boog zich langzaam naar voren en ik zag haar hand tussen haar benen verschijnen om mijn pik bij het condoom vast te pakken, zodat het niet zou afglijden. Ik pakte hem zelf vast en zei dat ik hem had. Ik trok me terug en na mijn lul gleed een langgerekt rubberen zakje sperma uit haar spleetje. Sandra ging op de rand van het bed zitten en deed voorzichtig het condoom af gewikkeld tussen een paar tissues en gooide het in een afvalemmertje. Ik nam een eerste slok van mijn cola en liep naar mijn kleren en begon me aan te kleden. Sandra waste zich, kleedde zich aan en pakte de handoeken van het bed, nam haar tasje mee en liep naar de deur. "Ik kom zo nog even terug hoor."
Ze deed de deur open en ging de gang op; de deur bleef nog op een kiertje en ik zag dat een ander meisje haar aansprak. Ik meende iets te horen over dat ze nogal hard was aangepakt door klant; haren trekken en zo. Het meisje had ik niet gezien bij het voorstellen. Het was een klein blond slank meisje. "Dat is iets voor de volgende keer", dacht ik bij mezelf. Ik dronk gniffelend mijn cola op en wachtte op Sandra. Die was er weer snel en ze ging me uitlaten. Bij de deur nog een kusje en ik ging de drukke straat weer op.

Geen opmerkingen: