vrijdag 6 februari 2009

Brrrrr, koud

In lokale kranten wordt regelmatig geadverteerd voor sekscontacten. Gezien mijn eerdere ervaring ben ik toch wat voorzichtig geworden. Eén advertentie had al een paar keer mijn aandacht getrokken. Een meid van in de twintig ontving privé; geen adres wel een telefoonnummer. Nieuwsgierig geworden belde ik een keer. Ze klonk in ieder geval jeugdig en voor ik het wist had ik een afspraak gemaakt.

Het adres was makkelijk te vinden en lag in een wat oudere wijk. Ik belde aan en
even later werd de deur openegemaakt door een blonde meid van midden twintig, schatte ik zo; een mooie jonge vrouw in ieder geval en dat viel zeker niet tegen.
"Jolanda?"
"Ja, jij bent Theo?" Ik knikte.
Ze deed een stap terug en ik werd binnengelaten in een ruime hal en ze liet me voor gaan de trap op. Vanuit de woonkamer hoorde ik de geluiden van een televisie. Een mannenstem brulde "Deur dicht, zei ik je toch!" Geschrokken draaide Jolanda zich om en deed de deur dicht.
Boven gekomen kwam ik op een overloop en Jolanda deed opende een deur en deed het licht aan. De kamer was kaal en de vloer was bedekt met zeil. Er stond alleen een kast, twee stoelen en een bed, waarvan de dekens netjes waren teruggeslagen. In de hoek bij het raam, waarvan de gordijnen waren gesloten, stond op de grond een wasbak en een beetje verder stond een veel te klein elektrisch straalkacheltje. Het was er koud en Jolanda verontschuldigde ervoor. Enfin, het was nu eenmaal zo en ik merkte dat Jolanda er zich niet op haar gemak voelde. Ik betaalde haar de afgesproken prijs en we gingen ons uitkleden. Ik was sneller dan zij en kroop meteen tussen de ijzige lakens. Toen Jolanda helemaal naakt was liep ze naar de wasbak, hurkte er wijdbeens over, pakte een washandje en waste haar poesje, waarvan de schaamlipjes als plakjes rosbief uithingen. Het moet er zoals op de foto hebben uitgezien.
Toen ze zich afgedroogd had, kwam ze op het bed af. Ik sloeg de dekens voor haar terug en ze kwam naast me liggen. Een beetje onwennig nog begon ik haar te strelen en zat al snel aan haar borsten en rolde haar harde tepels (het was koud, hahaha) tussen mijn vingers. Intussen streelde ze mijn lul en ballen. Ondanks de kou was mijn lul al helemaal stijf en ze schoof langzaam de huid op en neer. Inmiddels was ik met mijn mond naar tepels gegaan en zoog er om beurten op. Mijn hand vingerde haar verrassend nattje kutje en al snel gleed ik met afwisselend één en twee vingers naar binnen.
"Zal ik het condoom er nu omdoen? Dan kan ik je pijpen".
Ik liet haar los en ze draaide zich om, zodat ze uit haar tasje een condoom pakte. Ze scheurde de verpakking open, keek hoe het afrolde en plaatste het op mijn eikel. Ze had er moeite mee om het erom te krijgen, zodat ik zei, dat ik het zelf wel zou doen. Toe het condoom erom zat, begon ze wat plichtmatig mijn pik in haar mond te nemen. Hoewel ze geen geilheid uitstraalde, deed ze het toch wel lekker ... Na een poosje haar te hebben aangekeken, was ik zo opgewonden geworden, dat ik haar nu wel wilde neuken en gaf dat aan.

Jolanda draaide zich op heer rug, spreidde haar benen en knielde er tussen. Ik Plaatste mijn handen aan weerszijden van haar en drukte mezelf op. Ze pakte mijn pik en stuurde die naar haar kutje. Voorzichtig gaf ik wat druk, toen ze mijn eikel tussen haar lipjes had.
"Voorzichtig", zei ze "hij is zo groot".
Met elke stoot, ging hij steeds wat verder naar binnen, totdat hij er helemaal in ging. Ik liet me op haar vallen en begon in een rustig tempo te neuken. Ze begon actief mee te gaan, door haar bekken in het juiste tempo mee te schokken. Ik richtte me weer op en stootte nu met lange halen op en neer. Elke keer als ik stootte, schudden haar borsten mee en het aanzicht van die bewegende heuvels maakte me zo geil dat ik mijn orgasme niet meer tegen kon houden en mijn lading kreunend loste. Ik plofte weer op haar neer en ze sloeg haar benen om de mijne en hield me vastgeklemd, totdat ik enkele ogenblikken later begon te verslappen en uit haar gleed. Ik maakte me los van haar en keek naar het resultaat van mijn zaadlozing in het aan mijn lul bungelende condoom. Jolanda pakte wat tissues en trok het rubberen zakje rustig van mijn lul en legde het op de grond.
"Hoe gaan we de tijd nu volmaken?", vroeg ik en voor ze kon antwoorden vulde ik aan, "kun je me nog een keer opladen?" Ik voelde me volkomen op mijn gemak met haar en mijn geilheid was nog niet over zoals de keren hiervoor. "Ik wil je nog wel aftrekken, maar niet meer neuken". Een beetje teleurgesteld draaide ik me op mijn rug en pakte haar hand en bracht hem naar mijn kruis. Mijn hand samen met haar hand begon het aftrekken en we begonnen wat over koetjes en kalfjes te praten. Ik draaide me op mijn zijde en nodigde haar uit om lepeltje lepeltje te gaan liggen. Het werd in elk geval wat warmer zo. Ik vond het lekker om haar borsten te strelen en ik begon langzaam aan weer een stijve te krijgen en drukte hem tegen haar billen. Toen hij weer helemaal stijf was, draaide ze zich van me weg en ik ging vanzelf op mij rug liggen. Ze pakte mijn pik en begon te trekken in een gestaag tempo. Ik speelde met haar tieten en voelde dat ik opnieuw ging klaarkomen. Met hevige rukken trok ze me af en ik drukte mijn bekken omhoog en verstrakte om aan te geven dat ik kwam. Een dun straaltje en wat druppels sperma sijpelden uit mijn eikel op mijn buik. Opnieuw werden de tissues voor de dag gehaald en ik maakte mezelf schoon. Daarop stelde ik voor om ons maar aan te kleden.

Toen ik klaar was om te gaan, gaf ik haar nog wat extras en ze was daar zichtbaar blij mee. Daarna was het weer de trap af en liet Jolanda me uit. Tevreden en warm van binnen liep ik de koude avond in.

Geen opmerkingen: